Wednesday, April 25, 2012

Seluar Pregnant


Pejam celik... sekejap je kandunganku dah mencecah 4 bulan.. Seluar jeans dan seluar slack sudah tak boleh kancing.. hanya boleh zip je... sekarang tengah surfing internet untuk cari seluar pregnant yang sesuai. Sebelum ni aku sudah pusing AEON Tmn. Equine dan Mid Valley... macam takde je saiz aku... semua besar-besar... bila pakai, macam muat untuk 2 orang... aku ada juga tanya opis mate.. 'seluar apa yang sesuai untuk pregnant?.. dia cakap .. 'beli seluar palazzo atau pun skirt je'... ehm... Which one is better for me? pening juga ea memilih pakaian orang pregnant ni.. belum pikir barang baby lagi... Ni la gambar seluar palazzo yang dimaksudkan dengan opis mate aku...
Dan ini pula.. seluar pregnant yang aku tengah tercari-cari... Ramai yang cakap.. dekat SOGO banyak pilihan... ehm.. nak pergi SOGO pikir banyak kali.. selalunya orang ramai kat SOGO.. daripada ada mood nak membeli.. terus tukar mood nak BALIK... huhu...
Balik kerja petang karang.. nak ajak my husband yang manja ni pergi shopping baju preggy.. seluar hujung minggu ni pergi SOGO (terpaksa)... mentang-mentang semalam dan hari ni ada AEON Member Day... :) .. Semalam dah pergi survey harga dan barang.. hari ni terus pergi membeli je sebab kompem ramai orang hari ni... so.. selamat bershopping.......... (^_^)v

2 comments:

nur.vv said...

Congrats on your pregnancy ;) saya dulu pakai skirt je senang. lepas bersalin pn boleh pakai lagi hehe.

p/s: jumpa link ni di RH. ;)

hanimku said...

Thanks vv.. betul juga ea.. skirt pun cantik...