Monday, January 9, 2012

Stop to BBT

Sekarang sudah tiba masanya stop BBT kerana hubby ku cakap aku nampak lagi stress bila berBBT.. setiap hari citer pasal suhu.. bila period.. mula la syahdu syahdan dengan dia... huhu... dah 2 hari aku tak ambil suhu badan. Biar la.. at least aku dah dapat terima ketentuan Allah yang aku masih belum bergelar 'ibu' dalam masa yang terdekat ni.. so, usaha + doa + tawakkal = redha... InsyaAllah, rezeki zuriat ku akan tiba tak lama lagi.. dont too thinking about pregnancy k.. itu kerja Allah.. kita sebagai manusia.. redha atas ketentuan Ilahi..  

Tak sabar nak tunggu cuti raya Cina.. nak honeymoon lagi.. nak ubah mood stress to happy.. nak pergi bercuti di Terengganu sempena perkahwinan adik iparku. Lepas tu, balik Kedah (Alor Setar)... Lepas balik Alor Setar.. Balik Penang (Simpang Ampat)... Pastu... nak pergi Cameron Highlands.......... Wow.. tempat sejuk... :D.. toing toing toing!!!... Saya suker... :D
Cameron Highlands... Tunggu!!!

No comments: